martes, 3 de diciembre de 2013

La meva aportació ha Wikipedia

Bon dia!
El dia 19 de novembre us vaig dir que faria una aportació a la Viquipèdia, avui l'he fet ja que com vaig explicar a l'entrada de Wikipedia tots els articles d'aquesta estan escrits per voluntaris, per tant , he decidit que es el moment de retornar una mica del que he anat agafant al llarg dels anys.
La meva aportació es sobre la paràlisi cerebral, jo he afegit els apartats de efectes de la paràlisi i símptomes. Com podreu veure hi ha la citació d'on he extret l'informació i alguns enllaços a altres pàgines de la mateixa Viquipèdia.
Per fer la meva aportació he agut de seguir alguns criteris per poder editar, aquests criteris els podeu trobar a la pàgina següent: Guia bàsica de la Viquipedia


No hay comentarios:

Publicar un comentario